W trosce o naszych Klientów, opracowaliśmy narzędzie, które może nam ułatwić komunikację i współpracę - portal internetowy BEST Online.

BEST Online to platforma, dzięki której o każdej porze i z każdego miejsca możesz sprawdzić swoje zobowiązania w BEST i jednocześnie zarządzać nimi w łatwy, wygodny i bezpieczny sposób.

Co może Klient z BEST Online?

  • Sprawdzić szczegóły sprawy, w tym aktualną kwotę zadłużenia.
  • Zweryfikować historię wpłat, również komorniczych.
  • Wybrać komfortową spłatę zadłużenia na dogodnych dla Ciebie warunkach.
  • Korzystać z szybkich metod płatności, np. BLIK.
  • Zaktualizować dane teleadresowe.
  • Znaleźć informację o ewentualnej historii wpisów w Biurach Informacji Gospodarczej.
  • Zobaczyć powiadomienia dotyczące sprawy.

Aby skorzystać z portalu BEST Online, wystarczy wejść na stronę 

BEST ONLINE

Podczas pierwszej wizyty w serwisie należy zarejestrować swoje konto. Rejestracja oraz poruszanie się po portalu są proste i intuicyjne. 

 

Drogi Kliencie, uważaj na phishing!

 

Uważaj na wiadomości e-mail, których nadawcy mogą podszywać się pod BEST S.A.

Zachowaj szczególną ostrożność jeśli wiadomość:

  • pochodzi od nieznanego nadawcy,
  • została wysłana z domeny, która nie jest oficjalną domeną firmy BEST (best.com.pl),
  • zawiera odnośniki prowadzące do nieznanych stron www,
  • zawiera błędy językowe, literówki lub ma nieskładną treść,
  • prosi o podanie Twoich danych poufnych.

Dowiedz się, jak można obronić się przed atakiem phishingowym.