W trosce o naszych Klientów, opracowaliśmy narzędzie, które może nam ułatwić komunikację i współpracę - portal internetowy BEST Online.
BEST Online to platforma, dzięki której o każdej porze i z każdego miejsca możesz sprawdzić swoje zobowiązania w BEST i jednocześnie zarządzać nimi w łatwy, wygodny i bezpieczny sposób.
Co może Klient z BEST Online?
- Sprawdzić szczegóły sprawy, w tym aktualną kwotę zadłużenia.
- Zweryfikować historię wpłat, również komorniczych.
- Wybrać komfortową spłatę zadłużenia na dogodnych dla Ciebie warunkach.
- Korzystać z szybkich metod płatności, np. BLIK.
- Zaktualizować dane teleadresowe.
- Znaleźć informację o ewentualnej historii wpisów w Biurach Informacji Gospodarczej.
- Zobaczyć powiadomienia dotyczące sprawy.
Aby skorzystać z portalu BEST Online, wystarczy wejść na stronę
Podczas pierwszej wizyty w serwisie należy zarejestrować swoje konto. Rejestracja oraz poruszanie się po portalu są proste i intuicyjne.
Drogi Kliencie, uważaj na phishing!
Uważaj na wiadomości e-mail, których nadawcy mogą podszywać się pod BEST S.A.
Zachowaj szczególną ostrożność jeśli wiadomość:
- pochodzi od nieznanego nadawcy,
- została wysłana z domeny, która nie jest oficjalną domeną firmy BEST (best.com.pl),
- zawiera odnośniki prowadzące do nieznanych stron www,
- zawiera błędy językowe, literówki lub ma nieskładną treść,
- prosi o podanie Twoich danych poufnych.
Dowiedz się, jak można obronić się przed atakiem phishingowym.