CSR w BEST
Strategia ESG
Tworzymy Organizację opartą na wartościach i relacjach. Dla wielu z naszych Pracowników jesteśmy pracodawcą pierwszego wyboru, solidnym kontrahentem I partnerem biznesowym, dobrym doradcą dla naszych Klientów, aktywnym emitentem obligacji i szanowanym uczestnikiem rynku. I chcemy, by tak pozostało.
W podejściu zarządczym uwzględniamy zarówno efekty ekonomiczne, jak i społeczne czy środowiskowe – myślimy nie tylko w kategoriach zwrotu z zainwestowanego kapitału, ale też uzdrawiania obrotu gospodarczego i pozostałych aspektów wyrażanych przez misję, wizję i wartości BEST.
Cele ESG, które sobie postawiliśmy, adresują te aspekty działalności, które wiążą się z największym, potencjalnym wpływem BEST.Jednocześnie cele, które sobie stawiamy, wynikają bezpośrednio z misji oraz kluczowych wartości, które stanowią fundament prowadzonej działalności.
Cele ESG zdefiniowaliśmy następująco:
Cel 1
Kreować rynkowe standardy etycznej windykacji
Cel 2
Eliminować zatory płatnicze na rynku
Cel 3
Tworzyć skuteczny i zaangażowany zespół
Cel 4
Wspierać przekazywanie wiedzy
Cel 5
Ograniczać wpływ na środowisko
Cel 6
Zapewnić skuteczne i transparentne mechanizmy zarządcze
KPI
Każdemu z tych celów przypisano mierniki (KPIs) oraz wartości, których osiągnięcie jest oczekiwane w kolejnych latach (2022-2026). Każdy z nich jest kaskadowany na pomniejsze działania, którym również towarzyszą mierniki i mierzalne cele.
TRWAŁA WARTOŚĆ DLA OTOCZENIA
Cele te, wspierając osiąganie celów biznesowych, przyczyniają się do budowania trwałej wartości dla otoczenia, przede wszystkim dla społeczeństwa. Wpisują się tym w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDGs), ogłoszonych przez Organizację Narodów Zjednoczonych i będących fundamentem Agendy 2030.